arama

Custom Search

Felix'in Stratos atlayışıyla ilgili geyik yorumlar


* Ya bu Felıx atladı mı noldu ne zaman atlayacak o atlayana kadar bız 3 kez referandum yaparız.
* Allah'tan Felix Türkiye üzerinden geçmedi, gözüne lazer tutup düşürürlerdi.
* Allah vere de Felix delisi bizim evin çatısına düşmese, kış geliyor diye damı yeni aktardık.
* Yediğin içtiğin sende kalsın; naptın ne ettin oralarda onu anlat Felix
* Uzaydan atlayan ben olsaydım aşağıda 'Nerde kaldın merak ettim'" diyen bir annem olurdu
* Uzay-yeryüzü 5 dakika, Yaşamkent-Tandoğan 1,5 saat :-)))
* O kadar Redbull'u ben de içsem uzaydan atlamak yerine dünyadan uzaya uçardım
* Yeni dönem kadın dırdırı: -Bak Hulusi bıktım artık bıktım! Kendimi uzaydan atıcam valla
* Türkiye'den niçin bir Felix çıkmıyor? Çünkü yaptığı iş kadrolu değil ve SSK'sı yok. Bitti!
* Felix'in dedesi -Oğlum ben sana uzaydan atlayamazsın demedim ki, adam olamazsın dedim
* Felix Baumgartner için uzaya gitmek 2 saat, bizim Türk Milli Takımı için Brezilya imkansız.Bi daha otabanda 250 bastim diye kimse hava atmasin, adam sesi gect

Foursquare’den check-in yapmadığı sürece uzaya çıktığına inanmam!
Felıx de evde istenmeyen hayvan gibi her seferinde daha uzağa bırakıyorlar yine geri geliyor



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder