arama

Custom Search

Gaziantep'in artık bir Don Kişot'u var...




Tesadüf eseri bu mekana rastladım ve çok ama çok hoşuma gitti. Gaziantep gibi kitap okumayı pek de sevmeyen bir şehirde, böyle bir mekan açmak gerçekten de "Don Kişot"luk bir iş. 












Don Kişot bir kitap-cafe, harika bir mekan...          
Ankara'nın Dost Kitabevi'ni bilen bilir, kitap 
rafları bana Dost'u anımsattı. 
Dünya Klasiklerinden tutun, günümüzün yeni yazarlarına kadar geniş bir kitap yelpazesi var.







Don Kişot'un güzel bir özelliği de, mis gibi kokan kahvenizi yudumlarken, fonda hafif müzik eşliğinde kitapları inceleyebiliyorsunuz. Bu özelliği de ister
istemez, Beyoğlu'nun kitap-cafelerini anımsattı :)








Gerçekten çok özenli dekore edilmiş, zevkli hazırlanmış, çok nezih bir ortam.




Hatta güzel havalar için, açık mekanı da var.

Böylesine güzel bir mekan bulduğum için çok mutlu
oldum şahsen.
Kitap okumakla ilgilenen ve kahveyi seven herkesin bilmesi gerekir düşüncesiyle paylaşmak istedim...














Gaziantep'in Don Kişot'larına çok teşekkür ediyorum, bence buna gerçekten ihtiyaç vardı.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder