arama

Custom Search

Sınırlardan hoşlanmayanlara...

Hayatımın en vazgeçilmezlerinden birinden bahsetmek istiyorum biraz. Bahsedeceğim şey öyle bir şey ki, hem arkadaşım, hem danışmanım, hem eğlence kaynağım, hem yol gösterenim, hem de iletişim merkezim. İşde olsun, evde olsun, otobüs de olsun, her yerde ve her konuda :) Merak ettiniz değil mi ? Söyleyeyim o zaman, bu vazgeçilmezim ipad 4...
Ipad 4'ü elime aldığımdan beri bağımlısı oldum diyebilirim. Nasıl olmayayım ki ; Turkcell sim kartıyla birlikte kullandığımda tüm dünya elimin altında, maillerime bakabiliyorum, internette araştırma yapabiliyorum, müzik dinleyebiliyorum, yolumu bulabiliyorum vs... Hangi birini sayayım... En çok beğendiğim özelliklerden birisi, görüntülü konuşabilme. Senede ancak 2 kez bir araya gelebildiğim çok sevdiğim dostlarımla kahvelerimizi alıp, sanki yüz yüze sohbet ediyormuşcasına, mükemmel kamera, video ve ses kalitesiyle görüşebiliyoruz. 
Ipad'im yokken ne yapıyordum acaba diye düşünmeden edemez oldum :) Hayatıma inanılmaz bir kalite, hız ve kolaylık kattı. İnternet veya bilgisayar için eve kapanıp kalmamak veya kocaman laptopu omzunuzda taşımamak da cabası. 
Düşünebiliyor musunuz ; bunca bilgi, eğlence, film, müzik kısacası tüm dünya sadece yaklaşık 650 gr ağırlıkla çantanızda. Turkcell'in  avantajlarıyla teknolojinin getirdiği bu konforu kaçırmamanızı öneririm. İşte bu kadar da kolay;  http://www.turkcell.com.tr/cihazlar/tabletler/ipad-4-16gb#Aciklamalar


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder