arama

Custom Search

Şanslı haftamdayım.. :)

Bu hafta öylesine güzel ve karlı bir iş yaptım ki, paylaşmadan geçemeyeceğim ; bir arkadaşım yeni bir iş kurdu ve ofisini açtı. Açılışa da davet etti, ancak oldukça uzakta olduğum için maalesef gidemedim. Yeni ofisine bir hediye göndererek kutlamak istedim. Bunun için en uygun ortam internet elbette...
Bir kağıt imha makinesi almaya karar verdim ve araştırmaya başladım... Fellowers marka kağıt imha makinesinin özellikleri çok hoşuma gitti. Bu defa fiyat araştırmaya başladım ve hayal edemiyeceğim kadar güzel bir fırsat yakaladım...
Öyle bir site buldum ki ; benim aradığım uygun fiyat iken,  hem hızlı kargo, hem en ucuz fiyatı, hem de ücretsiz kargo avantajını yakaladım. Bu kadarla da kalmadı, bu sitenin şu anda yeni müşteriler için gündemde olan bir kampanyasını da yakalayıp, kendim için de, tam edinmeyi düşündüğüm Arçelik Mini Telve Türk Kahvesi makinasını, %60 indirimle, inanılmaz bir fiyata aldım.
Bu sitenin adı "Avansas"  .
Ürün yelpazesi inanılmaz geniş, sitenin kullanımı çok kolay. Hepsinden önemlisi güvenilir, ucuz, hızlı ve ciddi çalışan bir şirket. Çok hoşuma giden bir diğer nokta ise çevreci olmaları, ekolojik dengeyi bozmayacak ürünler satıyorlar sadece. Bunu çok takdir ettim...
Bu siteyi kullanmak için ille de bir ofisinizin olmasına gerek yok, herkesin ihtiyacı olan ürünler mevcut. Anlatacak çok şey var ama bence girip kendiniz bir gözatın, faydalı olacağına eminim :)
http://www.avansas.com/


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder