arama

Custom Search

Biri "takip" mi dedi...?


Bazen yaptığınız bir işin veya aldığınız bir kararın ne kadar doğru ve yerinde olduğunu gördüğünüzde, siz de kendinizi çok başarılı hissedersiniz sanrım, benim gibi :) Hele de bu konu çok bildiğiniz, uzmanlık alanınız gibi bir konu değilse ve tam da hedefinizi tutturduğunuzda, kendinizi çok büyük bir buluş yapmışcasına başarılı hissetmez misiniz ? Benim hissettiğim tam da böyle oluyor şahsen :-)
Yakın zamanda yine böyle süper hissettim kendimi, nedenine gelince ; konu arabamla ilgili...
Araba, özene-bezene seçtiğimiz, milyonlar verip, sonra da çoğunlukla sokağa bıraktığımız vazgeçilmezimiz... "Sokağa bıraktığımda aklım kalmıyor" diyen varsa da pek inandırıcı gelmiyor bana. Alarmı, kilidi vs tamam ama yeterli mi? Bence hayır.. İşte tam bu noktada,
kendimi süper hissettiren keşfimi yaptım ;-)
Daha önce duyanınız vardır mutlaka, bahsettiğim şey "araç takip sistemi"... Gerçekten de çok iyi düşünülmüş ve kurgulanmış bir sistem. Aracınıza takılan ufak bir sistem ile, bilgisayarınızdan, telefonunuzdan veya tabletinizden aracınızla ilgili tüm hareket detaylarını görebiliyorsunuz, isterseniz sms olarak alabiliyorsunuz. Hem de her türlü hava durumunda, 7/24, detaylı harita gösterimiyle, geçmişe dönük raporlara varana kadar...
Bunlar ilk etapta görünen özellikler ama dahasını keşfettiğimde, başarılı bir seçim yapmamın heyecanı resmen tavan yaptı ; istediğiniz bilgilere istinaden alarm sistemi ayarlayabiliyorsunuz, hız, rota, durma, kalkma vs. Ayrıca dilerseniz ufak bir ekleme ile bilgisayarınızdan aracınızın motorunu bile bloke etme şansınız olabiliyor Dilerim gerek kalmaz ama, çalınma durumunda böyle bir olasılık sanırım sadece beni heyecanlandırmıyordur... Ha unutmadan ufak bir nokta daha - beni zorlayan noktalardan biri - aracınızın muayene, sigorta vs gibi önemli tarihleri de bu sistem tarafından hatırlatılıyor...
ATC Araç Takip Sistemleri, sadece bununla da yetinmemiş, ürünleri arasında çok akıllıca ve fonksiyonel şeyler var ; sürücü tanıma sistemleri, depo kapak sensörü,  alzheimer hastaları veya çocuklar için kullanılabilecek takip sistemleri yerleştirilmiş akıllı çantalar gibi daha neler neler... Bu linkten, bu ilgi çekici ürünlere gözatabilirsiniz...
Şahsi araçlar bir yana, bir de araç filosu olan şirketleri düşününce - servis şirketleri, taksi, araç kiralama firmaları vs gibi - ATC'nin ne kadar isabetli ve doğru bir ürün geliştirdiğini düşünmeden geçemedim. Onca aracı kontrol altında tutmak, bu sistem olmadan imkansız gibi bir şey...
Son söz olarak ; ATC'nin müşteri memnuniyeti odaklı yaklaşımı, uluslararası kalite belgeleri (ISO 9001), 12 yıllık tecrübeleri ve sektörün öncüsü olmaları benim seçimimde çok büyük rol oynadı. Probleminizi, "işi bilen ehli" ile çözmek vakit ve nakit kazandırır herzaman, kafanız da rahat eder, benim olduğu gibi :)
Teşekkürler, emeğinize sağlık ATC :)


2 yorum:

  1. ben de kullanıyorum şirket araçlarımda, bu firmanın özellikle satış sonrası ilgisi çok iyi

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet gerçekten herkes aynı şeyi söylüyor. Araştırırken bunu da duymuştum. Ve kararımı etkileyen önemli noktalardan birisi de bu oldu.
      Yorumunuz için teşekkürler...

      Sil